news%2Fekonomika%2Fdonetska-zal%D1%96znitsya-zazna%D1%94-serioznikh-zbitk%D1%96v
931

Украина

Подрубрики будут тут
 

Донецька залізниця зазнає серйозних збитків

Військові дії і спад промислового виробництва в Донбасі сильно відбилися на перевезенні вантажів Донецької залізниці, а це основне джерело фінансових надходжень підприємства, повідомляє прес-служба підприємства.
Останні місяці виявилися вкрай складними для найбільшого вантажоперевізника, Донецької залізниці - спостерігається стійка тенденція спаду вантажних перевезень. Так, в червні погрузка Донецької залізниці в середньому на добу становила 372 тис. тонн різних вантажів, у липні цей показник знизився до 315 тис. тонни, зараз за 11 діб у серпні середньодобове навантаження знижена ще вдвічі і складає всього 153 тис. тонн.
Внаслідок руйнування залізничної інфраструктури сьогодні не працюють основні вантажонавантажувальні станції з вантаження вугілля, коксу, залізорудної сировини для гірничо-металургійного комплексу, що вже негативно позначилося на роботі промислових підприємств Донбасу.
Сьогодні Донецька залізниця через руйнування інфраструктури (мостів, шляхопроводів, шляхів, контактної мережі і іншого) не має можливості відправляти вантажні вагони більш ніж з 50-ти основних вантажних станцій. Так, повністю припинені вантажні перевезення в Луганській області, що не здійснюється рух на головному західному ходу Донецьк-Красноармійськ-Чаплине, куди відправляється близько 70% вантажів одного з найбільших в країнах СНД і Балтії і найбільшого в Україні - Ясинуватського залізничного вузла.
Зараз закриті такі станції як: Амвросіївка, Антрацит, Артемівськ, Борисівка, Воскресенська, Микитівка, Горлівка, Дебальцеве, Должанська, Комунарськ, Курдюмівка, Луганськ, Лутугине, Попасна, Розсипна, Старобільськ, Стаханов, Штеровка та інші.
Значно погіршує фінансове становище борг за перевезення вантажів ДП «Вугілля України» перед Донецькою залізницею, який перевищує 282 млн грн. При цьому, Донецька залізниця зазнає величезних збитків від перевезень пасажирів у приміському та дальньому сполученні, а також великі витрати спрямовуються на відновлення після руйнувань інфраструктури і рухомого складу в результаті військових дій в Донбасі.
Керівництво залізниці з метою збереження колективу вперше було змушене перевести своїх співробітників на триденний режим роботи, так як гостро стоїть питання виплати заробітної плати та соціальних гарантій, передбачених Колективним договором.
Колектив Донецької залізниці з честю виконує свої професійні обов'язки в період військових дій, продовжуючи забезпечувати перевезення.
Відзначимо Донецька залізниця - найбільший перевізник вантажів в Україні. Її частка у вантажних перевезеннях Укрзалізниці складає 37%. Підприємство обслуговує понад 4000 промислових підприємств Донбасу. До складу залізниці входить 161 відокремлений структурний підрозділ. На підприємстві трудиться близько 57 тисяч працівників.

Информационное Агентство RBN.cc