press%2Forgan%D1%96zuite-svyato-svo%D1%97m-r%D1%96dnim-blizkim-abo-sp%D1%96vrob%D1%96tnikam%2F62027
931

Украина

Подрубрики будут тут
 

Пресс-релизы / добавить пресс-релиз /

Організуйте свято своїм рідним, близьким або співробітникам

Організуйте свято своїм рідним, близьким або співробітникам! Плануєте корпоратив? Перетворіть Ваше свято в неповторну казку і приємні спогади колег. Бажаєте розкрутити свій товар? Здобути нових клієнтів? Скористайтеся послугами і досвідом найдосвідченішого ведучого, професійного організатора, керівника одного з найстаріших вітчизняних агентств www.funnygroup.com , його звати Юрась Красюк (Творчий псевдонім МС Юрась). Адреса особистого сайту: http://mcyuras.com

МС Юрась вже 15 років працює і професійно цікавиться сферою, яка зветься BTL / Event.

З англіського мови слово event перекладається як подія, захід. Звідси і значення словосполучення event маркетинг можна розглядати як «подієвий маркетинг». Все більше і більше компаній, що використовують серед своїх комунікацій спосіб донесення рекламних повідомлень через заходи, вважають, що event маркетинг – це найбільш ефективний інструмент саме прямої комунікації з споживачами, бізнес-партнерами, а часто і співробітниками компанії. Адже ніколи не варто забувати, що ваші співробітники, особливо коли їх кілька тисяч, такі ж споживачі як і всі.

Мало організувати просто дію в рамках якого-небудь торгового центру і чекати ефекту. Важливо не забувати, що event маркетинг – це спосіб донесення рекламного повідомлення, що переслідує свої жорсткі і цілком конкретні цілі і завдання. Адже навіть з благодійності можна отримати цілком конкретні дивіденди у вигляді зміцнення іміджу та підвищення лояльності.

Відповідно, всі заходи, що проводяться в рамках реалізації event маркетингу, можна розділити на наступні види за переслідуваними цілями:
1) TRADEEVENTS – заходи для партнерів, клієнтів, дилерів і дистриб’юторів. Це ділові заходи, хоча не виключають родзинки та розважальної складової. До цієї групи входять конференції, презентації, прийоми, семінари, форуми, конгреси, саміти, pr-акції, спеціальні заходи на виставках-ярмарках, креативний промоушен і т.д.
Мета організації подібних заходів – представити товар, наочно продемонструвавши його переваги. Також заходи цієї категорії зазвичай організовуються з метою презентації нових послуг, обміну досвідом, пошуку нових стратегічних партнерів і т.д.

До цієї ж групи належать і всі види btl акцій, що проводяться з метою в режимі «тут і зараз» зацікавити споживача продуктом, давши йому самому оцінити всі достоїнства.

Як правило, стандартні промо заходи будуються за принципом наступне:
1. залучення промоутерів, що поширюють рекламні листівки з рекламою товару;
2. організація місця, де безпосередньо проводиться роздача, семплінг або дегустація за участю промо-персоналу;
3. оснащення btl-акції брендовані спеціальним обладнанням, таким як промо-стiйка, малий стенд і т.д., де розміщені великі іміджеві картинки з рекламою продукту.

За таким стандартним сценарієм будуються практично всі btl-акції, і клієнт перестає реагувати на пропозиції промоутерів спробувати продукт або взяти листівку і просто проходить повз. Ефективність таких заходів зводиться до нуля при досить високих витратах (зарплата персоналу, місце, обладнання, листівки і т.д.).
Найбільш прогресивні компанії, які не хочуть бути схожими на інших і витрачати гроші даремно, все частіше вдаються до допомоги Креативного промоушна, що з’явився порівняно недавно в якості рекламної послуги.

Суть такого підходу до промо-акції полягає в тому, що пересиченого і ні на що вже не реагує потенційного споживача необхідно вразити і здивувати, таким чином заволодіти його увагою. Наприклад, замість нудного і одноманітного процесу роздачі листівок розробити яскраве театралізоване захід і сюжет, що несуть смислове навантаження і працюють на підтримку і розвиток легенди бренда, забезпечити комунікабельність промоутерів і їхній стиль. Робота в місцях продажів – дозволять домогтися не тільки короткострокового збільшення продажів, але і тривалого ефекту і підвищення лояльності Вашої цільової аудиторії.

2) CORPORATEEVENTS (HR EVENTS) – корпоративні заходи (спільний відпочинок співробітників, ювілеї компанії, професійні свята).
Корпоративні заходи надають унікальну можливість донести ідеї компанії безпосередньо до ваших співробітників, але також вони можуть послужити ефективним інструментом зовнішнього маркетингу, адже ви завжди може запросити на ваші корпоративні меропрітія: центральних клієнтів і партнерів. Ці ми забезпечите лояльність запрошених, дасте їм відчути свою важливість.

2) – корпоративні заходи (спільний відпочинок співробітників, ювілеї компанії, професійні свята). Корпоративні заходи надають унікальну можливість донести ідеї компанії безпосередньо до ваших співробітників, але також вони можуть послужити ефективним інструментом зовнішнього маркетингу, адже ви завжди можете запросити на ваші корпоративні заходи: центральних клієнтів і партнерів. Цим ви забезпечите лояльність запрошених, дасте їм відчути свою важливість.

3) SPECIALEVENTS – спеціальні заходи (фестивалі, вручення премій, заходи для преси, особливі події і т.д.).

3) S – спеціальні заходи (фестивалі, вручення премій, заходи для преси, особливі події і т.д.).
До третьої групи заходів можна віднести всілякі фестивалі, концерти, шоу, масові заходи, road-show (рекламні тури). У цілому, це комплекс заходів та подій, що благотворно впливають на імідж компанії або торгової марки. Після професійного проведення серії pr-акцій слідує велика позитивна реакція цільової аудиторії, виражена в підвищеній лояльності до компанії і зростання інтересу з боку потенційних клієнтів.

До цієї групи входять і спонсорські, благодійні програми, що відповідають цілям і завданням, які стоять перед фірмою і найбільш ефективно забезпечують просування соціального іміджу компанії.

Прикладом ефективного використання спеціальних заходів можуть стати дуже популярні зараз брендові вечірки та фестивалі. Цього року «Фестиваль Борщу», що також придуманий та ініційований агентством “Funny group” об’їздив майже всю країну, влаштовуючи в різних регіонах унікальні “смачні шоу” за підтримки брендів-партнерів, зокрема ТМ “Хортиця”. Це вигідно та оригінально популяризує всі сторони. http://www.borschfest.com Інший приклад – рок-фестиваль «Крила», де головним організатором є пиво «Старий мельник».

На даний момент на ринку достатньо event-агентств, які мають у штаті весь необхідний персонал і що володіють дуже кваліфікованим штатом, прикладом є агентство ведучого МС Юрася, який сам раніше працював в складі різних світових рекламних агентств і одночасно є практикуючим артистом-ведучим, який постійно стикається із рекламною практикою просування провідних міжнародних брендів, що представлені на ринку України. http://www.funnygroup.com

Рубрики каталога: 
организация праздников
Рубрики каталога: 
активный отдых
Рубрики каталога: 
свадебные услуги